Witam wszystkich zainteresowanych, po dwóch tygodniach walki w końcu udało się przerobić system START STOP tak aby domyślnie był wyłączony po uruchomieniu silnika. Teraz to ja decyduję kiedy ma działać. Wcześniej trzeba było pamiętać o naciśnięciu tego przycisku po uruchomieniu silnika co było bardzo frustrujące przynajmniej mnie. No ale to już przeszłość jest. Wygląda na to że wszystko działa w 100%. Teraz żywotność akumulatora i rozrusznika powinna znacząco wzrosnąć... Serwis już płacze :cry:
[O1] mrugająca kontrolka alternatora
Zwiń
X
-
[O1] mrugająca kontrolka alternatora
Witam. Po odpaleniu na zimno mruga kontrolka alternatora i nie ładuje. Po kilku km i częściowym choćby nagrzaniu silnika trzeba zgasić silnik i ponownie odpalić - problem znika - ładowanie 14.2 V. Zrobiłem kompletną regenerację alternatora i wymieniłem napinacz paska a problem nadal istnieje. Będę wdzięczny za pomocmiro67
-
-
Jeśli alternator na sucho daje ładowanie to sprawdż połaczenie na przewodachILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz